Fitness-tracker, twee powerbanks en nog veel meer tofs winnen, tijdens de #WaanzinnigeWinWeek

Inmiddels heb ik al twee fitness-trackers ‘versleten’, omdat ik ze zo goed gebruik. Mega fijn om te zien hoeveel (of hoe weinig) stappen je doet gedurende de dag, en hoe laat het is. Maar met veel activity trackers kun je nog veel meer dan dat. Ze houden je gelopen afstand in de gaten, soms zelfs je hartslag, je rust hartslag dus ook (goed om te zien hoe fit je eigenlijk echt bent) en hoeveel actieve minuten je hebt gehad die dag. Een alarm zetten, je water intake bijhouden of zelfs je calorie-inname. Het kan allemaal. En omdat we tijdens deze #WaanzinnigeWinWeek ook aan de papa’s en mama’s willen denken hebben we dus vandaag een toffe give-away voor jullie. We mogen van Smartphonehoesjes.nl namelijk een hartstikke toffe goodiebag weggeven, ter waarde van meer dan € 100.-   In deze goodiebag zit onder andere een fijne fitness tracker, twee powerbanks, een autolader en nog veel meer leuks. Zo heb je ook altijd je telefoon genoeg opgeladen voor alle honderden foto’s en video’s die je van je kids wilt maken tijdens de vakantie, of als er stroom uitvalt op de camping. Onderweg in de auto naar Zuid Spanje laad je gewoon non stop al je apparaten op, en je hoeft je niet druk meer te maken over het energie level van je geliefde smartphone. Alleen maar je fitness tracker omdoen, en je daar mee bezig houden dus.

Meedoen kan tot en met zaterdag 9 juni 23:59 uur. Winnaars krijgen persoonlijke bericht dus zorg voor een geldig email adres. Winnen kan door te reageren onder dit bericht, en meer kans op deze prijs heb je door vaker deel te nemen via onderstaand GIVE AWAY systeem 

https://www.coolestkidontheblog.com/giveaway/fit-tracker-twee-powerbanks-en-nog-veel-meer-tofs-winnen-tijdens-de-waanzinnigewinweek/

About the Author

35 gedachten over “Fitness-tracker, twee powerbanks en nog veel meer tofs winnen, tijdens de #WaanzinnigeWinWeek

  1. Cooooool…ik doe graag mee. Samen met mijn man werken we aan een gezonder actiever leven niet alleen voor ons maar ook voor onze kinderen. Fingers crossed

  2. wat een leuke actie en dan met name onder het mom Janneke kom meer in beweging. Dit zou een fantastische oplossing zijn om meer te bewegen. Dus ik hoop dat ik de gelukkige mag zijn.

  3. Wauw wat een gave actie Ik doe heel graag mee!! Volgend jaar wil ik graag in Enschede 10 km gaan hardlopen tijdens de Enschedese marathon en dan zal zon horloge geweldig van pas komen. Nu loop ik nog met mijn telefoon. Onhandig al zeg ik het zelf.

  4. Dit pakket zou heel erg welkom zijn voor mij persoonlijk!! Ideaal pakket voor de huisvader die overal verwacht word en moet zijn 🙂

  5. Ik doe zeker mee! Wat cool, die fitness tracker!! Zeker met de avond4daagse in opkomst zou dit zoo motiverend zijn! Ik ga graag naar buiten, tel met mijn zoon de stappen die we maken. Dus nu kan ik voor het echie gaan haha. En die rust dat je voldoende batterij hebt voor die (inderdaad) duizenden foto’s; heerlijk! Geweldigde prijs weer!

    1. Laat je zoon maar lekker tellen hoor, kun jij gewoon alleen maar zeggen of hij in de buurt zat of niet.. Anders duurt de Avondvierdaagse wel erg lang, als je ook al niet meer hoeft te tellen 😉 Veel plezier alvast

  6. Dat zou echt super zijn, juist de helft van de familie opgegeven bij de sportschool. Dit zou juist dat extra stukje motivatie zijn

    1. Oh wauw wat leuk met z’n allen naar de sportschool! Hier nog altijd op zoek naar een fijne sportschool met kinderopvang, maar dat is hier in het Noorden nog niet bekend helaas… Veel sport plezier alvast

  7. Ow woooohw… Dat zou super zijn. Kan ik, nu ik net na 2 zwangerschappen weer aan het sporten ben, goed bijhouden hoe ik fitter word. Super cool… Uiteraard zijn een PowerBank en autolader voor mijn telefoon die halvewege de dag al een reload nodig heeft ook een fijne aanvulling. 🙂

    1. Ja, ik vond het inderdaad ook fijn om na de bevalling weer rustig aan in ieder geval te letten op het aantal stappen. Zolang echt sporten nog niet kan (fysiek, of omdat je er gewoon nog niet aan toe bent) Hartstikke goed bezig dus!

    1. Me time!! Yeaaaah 😀 Daarom in ieder geval één prijs voor de papa’s en mama’s… Die kids krijgen al genoeg niet?? :p

  8. Geliked gedeeld getaggd gerrageerd.
    Ik loot graag mee. Echt super tof
    Twitte linkdin heb ik niet.
    Pinterest en google+ lukt me niet. Geeft error?

  9. Cool! Ik kan echt niet meer zonder mijn fitness tracker. Die helpt mij echt om meer te bewegen, wel zo handig met mijn kantoorbaan. Als ik ‘m zou winnen, zou ik ‘m cadeau doen aan mijn vader. Die kan ook wel een steuntje in de rug gebruiken bij bewegen 🙂

    1. Ah ja, ik ben ook echt blij met mijn smartwatch (incl fitness tracker) Heb mijn Fitbit aan manlief uitgeleend, en die is er heel blij mee. Jouw vader dus vast ook wel!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze vind je misschien ook leuk